Naša zgodba

Pred pojavom internetne revolucije je vsaka nepremičninska agencija delovala na svojem lastnem trgu prodajalcev in kupcev nepremičnin. Boljšo znamko in ugled je imela agencija, več nepremičnin je ponujala in bolj verjetno so njene stranke prejele kakovostno storitev. Ugledne agencije so nepremičnino z večjo verjetnostjo prodale hitro in za dobro ceno.

Gradnja ugleda in močne znamke pa nista bila poceni, v sestavljanje močne identitete agencije so bili vloženi milijoni, še več v razkošne pisarne in druge dodatke, kot so luksuzni avtomobili, s katerimi so agencije še dodatno potrdile status spoštovanega podjetja.

Stroške financiranja vseh teh investicij si morajo podjetja nekako povrniti in za to so običajno najbolj primerne stranke. Tudi zato tradicionalni poslovni model na nepremičninskem trgu deluje tako, da agencija za svoje storitve strankam zaračunava posredniško plačilo.

Kako pa je na nepremičninski trg vplivala tehnologija? Internet je odpravil marsikatero oviro in neodvisne nepremičninske platforme so pod eno streho združile ponudbo vseh agencij. Danes lahko stranke na primer na eni sami spletni strani pregledajo vso ponudbo na trgu, kjer druga z drugo, brez tržne segmentacije, tekmujejo agencije.  

Drastično so se zmanjšali tudi stroški koordiniranja prodaje oz. nakupa nepremičnine, saj agencije ne potrebujejo več dragih pisarn in oglasnih sporočil v različnih medijih. Tehnološki napredek je tako pripeljal do strmega padca stroškov. Na drugih področjih so zato storitve za stranke postale ugodnejše ... ampak zakaj se to ni zgodilo tudi na nepremičninskem trgu?

Če za trenutek pozabimo na stroške, je napredovanje tehnologije drugim industrijam omogočilo razvoj bolj zaupanja vrednih odnosov s strankami. Obvestila in opomniki v realnem času, spletne rezervacije, 24-urna podporna služba, plačevanje prek mobilnih telefonov, Google Street View ... seznam je seveda še dolg. Vse te napredne oblike komuniciranja s strankami pa v nepremičninski industriji niso močno zastopane. Stranke se še vedno zanašajo na arhaične sisteme, nepremičninski agenti so še vedno omejeni na uradne ure agencij. Vemo pa, da bi večini ljudi bolj koristile nepremičninske storitve v popoldanskem in večernem času.  

S tem v mislih smo stopili korak nazaj, upoštevali vse navedeno in se odločili, da je čas za preobrat na nepremičninskem trgu ...

... dobrodošli v Mezaninu.

 

ZAKAJ SMO DRUGAČNI?

  • BREZ PROVIZIJE ... FIKSNA CENA 1.250,00 €. Ne strinjamo se z zaračunavanjem provizije, ki temelji na vrednosti nepremičnine, zato zagovarjamo pošten in transparenten cenovni model.
  • KUPCI NE PLAČAJO NIČ. In zakaj bi? Ali kupci plačajo provizijo pri nakupu avtomobila? Zakaj je torej nepremičninski trg drugačen?
  • LOKALNI NEPREMIČNINSKI AGENTI. Stranke sodelujejo le z nepremičninskimi agenti, ki imajo obsežno znanje in izkušnje o lokalnem nepremičninskem trgu. Tako zagotovimo, da s strani strokovnjaka tako prodajalec kot kupec dobita visoko kakovostno storitev, saj agent razume potrebe in želje obeh strani.
  • EDINSTVENA SPLETNA PLATFORMA. Rezervirajte oceno tržne vrednosti ali ogled, pošljite ponudbo ali spremljajte in spreminjajte termine prihajajočih dogovorov. Prejmite povratne informacije po ogledu nepremičnine in obvestila o novih, za vas zanimivih nepremičninah – kadarkoli, ne le v času uradnih ur!
  • SAMODEJNE POTRDITVE PREK SMS SPOROČIL IN E-POŠTE TER OPOMNIKI O PRIHAJAJOČIH DOGODKIH. Standardna funkcija za vse nepremičninske rezervacije.
  • SPLETNA NADZORNA PLOŠČA & KOLEDAR. Spremljajte in nadzirajte vaše sestanke prek uporabniku prijazne spletne platforme.
  • POVRATNE INFORMACIJE. Verjamemo v razumevanje naših strank, zato nenehno izboljšujemo storitve – le tako namreč lahko izpolnimo vsa njihova pričakovanja in želje.
  • PROFESIONALNE FOTOGRAFIJE + TOČEN TLORIS & PODROBEN OPIS NEPREMIČNINE. Prepričani smo, da lahko z več kakovostnimi in relevantnimi informacijami o nepremičnini hitreje najdemo primernega kupca.
  • SAMODEJNO POŠILJANJE SPLETNEGA VPRAŠALNIKA O OGLEDU NEPREMIČNINE. Avtomatiziran spletni vprašalnik za potencialne kupce po zaključenem ogledu.
  • STREET VIEW IN NATANČNA LOKACIJA NA ZEMLJEVIDU. Natančna lokacija nepremičnine omogoča boljšo združljivost med potencialnimi kupci in ponudbo nepremičnin.

 

DEKLARACIJA PODJETJA

Mezanin je podjetje z vrednotami, ki se od drugih ultimativno razlikuje po integriteti in nenehnemu vzpostavljanju zaupanja. Je podjetje, predano vsem, ki se obrnejo na nas. To je podjetje, ki trdno stoji za načeli dostojanstva in spoštovanja. Je podjetje, ustvarjeno za ljudi, s cilji in vizijo poiskati rešitev za vsakogar. Pri nas razumemo pomen spreminjanja sanj v resničnost ter pomembnost zagotavljanja transparentne in pravične platforme, ki spodbuja interakcijo in povezanost.

Na družbo, kateri služimo, želimo pozitivno vplivati in doprinesti k bleščeči prihodnosti vseh - naših strank, naših sodelavcev in naših partnerjev. To je naše podjetje, vaše podjetje, to je podjetje prihodnosti.

To je Mezanin.

100 % nepremičninska agencija. 0 % provizije.